Flourose's Hand-Made

[018] Myszki Miki

0
Witajcie kochani po dłuższej przerwie!

Wróciłam z wakacji pełna weny twórczej! Jak widzicie na stronie na Facebooku pojawił się nowy wygląd ale także tutaj na blogu zagościł nowy szablon! Mam nadzieję, że chociaż trochę przypadł Wam do gustu ;)
Jestem w trakcie wykonywania projektu wizytówek, który mam nadzieję że już niedługo będzie skończony :)

Dzisiaj przychodzę do Was z bajkowymi postaciami! Otóż są to Myszki Miki! Spójrzcie sami!




Cena takich myszek to 18 zł.

Całkowita wysokość jednego kolczyka: ok. 3,5 cm
Całkowita szerokość: ok. 4 cm.

Macie jakieś pytania? Śmiało piszcie w komentarzach! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami i przemyśleniami :)

Pozdrawiam,
Flourose.