Flourose's Hand-Made

[024] Słodkie etui do telefonu (30 > )

0
Witam Was pięknego jesiennego dnia! Długo czekałam na taką prawdziwą jesienną pogodę :) Idealna jest na spacery po lesie i nie tylko ;)Oby tylko długo się taka utrzymała, bo nie śpieszno mi do zimy i mrozu :)

Na dzisiaj planowałam dla Was coś innego, ale jednak moje plany i zamiary się nieco zmieniły.. otóż dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwsze ozdobione przeze mnie etui na telefon :) Na pierwszy ognień poszło moje stare etui od telefonu, którego już jakiś czas nie używałam, ale spisało się w tej roli idealnie :) Ozdoby go odświeżyły i już nie wygląda na zużyte etui :) Zapraszam Was do oglądania i wygłaszania waszych opinii co o tym sądzicie, i czy chcielibyście by pojawiało się więcej takich etui :)

To etui akurat jest do Samsunga Galaxy S3, ale również na zamówienia mogę wykonać etui do Waszego telefonu :) Zamówienia przyjmuję poprzez e-mail: flourose19@gmail.com



Zapraszam do zamawiania! :) 

Miłego niedzielnego wieczoru! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami i przemyśleniami :)

Pozdrawiam,
Flourose.