Flourose's Hand-Made

[021] Słodkie Misiaki

0

Witajcie kochani!

Mamy dziś już ostatni piątek wakacyjny, ale nie martwcie się, staram się pracować teraz by w ciągu roku szkolnego mieć dla Was kolejne nowości ;) Jak widzicie nastąpiła kolejna zmiana na blogu, uznałam że ten szablon jest bardziej neutralny i spokojny niż poprzedni w różu :)

Dziś mam dla Was kolczyki ze słodkimi misiakami, które na pewno kojarzycie! :)


Wysokość całego kolczyka: ok. 3,5 cm
Wysokość samej zawieszki: ok. 2,5 cm

Już niedługo moje prace można będzie kupić w Srebrnej Agrafce!
Jak na razie jest tam pusto ale z czasem postaram się pouzupełniać moją tamtejszą galerię pracami, które będziecie mogli kupić :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami i przemyśleniami :)

Pozdrawiam,
Flourose.