Flourose's Hand-Made

[022] Kiermasze.. Targi..

0
Witajcie po dłuższej przerwie!

Mimo mojej nieaktywności na blogu, większość was, która lubi moją stronę na Facebook'u mogła śledzić moje nowości i to co się u mnie ostatnio działo :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać zdjęcia z dwóch ostatnich kiermaszy na których miałam okazję się pojawić. Jeden z września a drugi z października. Oba odbyły się w Milanówku podczas Milanowskiej wyprzedaży garażowej.
Szczerze mogę przyznać, że drugi był bardziej udany :) Udało mi się znaleźć bardziej dogodne miejsce na rozstawienie swojego stoiska, tuż przy wejściu do przedszkola :)


Pierw moje malutkie stoisko z września :) 




A tu stoisko z października, jak widzimy już nawet są jesienne liście ;) Po ostatnim kiermaszu stwierdziłam że muszę się dorobić przenośnego stolika i oto jest, wygodniejszy i przede wszystkim większy! :)




Już w przyszłą niedzielę moje stoisko pojawi się na Targach Staroci, które odbędą się na Targowisku Miejskim w Grodzisku Mazowieckim! Serdecznie Was na nie zapraszam! 

W tym tygodniu możecie się spodziewać dużo postów, gdyż mam dużo do nadrobienia ;)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami i przemyśleniami :)

Pozdrawiam,
Flourose.