Flourose's Hand-Made

[026] Pierścionki (15)

2
Witam Was w nowym tygodniu! Dzisiaj mam wolne od szkoły, gdyż jest dzień nauczyciela i w tym dniu w szkole odbywa się pasowanie klas pierwszych a ja już to mam za sobą :) Dlatego chcę też ponadrabiać zaległości, bo przyszły tydzień zapowiada się ciężki i nie wiem czy uda mi się znaleźć dla was więcej czasu..
Jak Wam minął weekend? :) mi świetnie, na reszcie znalazłam chwilę by móc posiedzieć i zrelaksować się przy świeczce, moja była akurat o zapachu pomarańczy, z firmy bolsius aromatic. Świece te mają prześliczne zapachy, a przede wszystkim po zapaleniu są one mocne, nie zanikają jak w innych świeczkach. Złapałam je w wakacje na promocji -50% w Empiku, więc wzięłam dwie, tą pomarańczową i o zapachu dzikiej żurawiny która też pachnie super ;) Więc zachęcam do kupna tych świeczek bo warto! :)

Ale wreszcie przejdźmy do rzeczy, bo się trochę rozgadałam :) Dzisiaj przychodzę do Was z pierścionkami! 
Zapraszam do oglądania i oceniania!







Jeśli coś Wam się spodobało to zapraszam do składania zamówień poprzez mój e-mail: flourose19@gmail.com

2 komentarze: Leave Your Comments

  1. Trafiłam tu przez przypadek, a stałam się tak okropnie głodna. Smaczne, tzn. ładniutkie są te Twoje wyroby. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło że się podobają :) zapraszam częściej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami i przemyśleniami :)

Pozdrawiam,
Flourose.