Flourose's Hand-Made

[026] Zakładki do książek (14)

0
Czy tylko ja w czasie jesieni uwielbiam siedzieć wieczorem przy świeczce? To jest mój sposób na odprężenie się po ciężkim dniu.. i sprawdza się on znakomicie.. dlatego też dzisiaj napotkałam przeceny w sklepie Bath & Body Works. Można było kupić świeczki przecenione nawet o 70%.. Dlatego też skusiłam się na dwie (to prawda, że promocje kuszą, ojj tak :)) Moje świeczki, te mniejsze kosztowały wcześniej 49 zł, a ja kupiłam je za 19,50 zł.. i powiem szczerze, że nigdy w życiu nie zapłaciłabym za taką świeczkę 50 zł.. 19,50 to jest cena dopuszczalna, ale 50 zł za taki mały słoiczek to już przesada.. Promocja ta ma trwać do 20 października lub do wyczerpania zapasów więc jeśli chcecie cię na nią załapać to spieszcie się! :)


A wracając do mojego rękodzieła. Dziś chcę Wam pokazać jakie zakładki do książek ostatnio zrobiłam. Większość z Was mogła je już obejrzeć na stronie na facebooku, ale wstawiam tu dla tych, którzy nie widzieli :)

 

Miłego wieczoru życzę! :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi opiniami i przemyśleniami :)

Pozdrawiam,
Flourose.